برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

آزمون شخصیت شناسی

سوال : شما صاحب یک اتومبیل با امکانات رفاهی مناسب هستید٬ اما این وسیله نقلیه به غیر از شما تنها برای یک نفر دیگر جا دارد. حال فرض بفرمایید که شما برای انتخاب هم سفر خود از بین سه نفر زیر تنها یک حق انتخاب دارید٬شما کدامیک را انتخاب می کنید ؟
الف - بانویی سالخورده
ب - دختر رویاهایتان
ج - بهترین دوست تمام زندگی شما
پاسخ : بانوی سالخورده *

* زیرا :
اولاْ ایشون (بانوی سالخورده مذکور)هم تجربه شون بیشتره هم حرصشون
دوماْ هیچ کس به اندازه ایشون قدر نیروی جوانی را نمی داند.
سوماْ بالاخره که دختر رویاهای من٬ من را تنها خواهد گذاشت. حداقل رقیب احتمالی در عشق را خودم انتخاب کنم.
چهارماْ من بهترین دوست تمام زندگی ام را به خوبی می شناسم. انتقام رها کردن من را از دختر رویاهایم خواهد گرفت!
پنجماْ بگذار ما هم به دوست صمیمی خود خدمتی هر چند ناچیز٬ کرده باشیم!
ششما ْآنهایی که رویایی نبودند٬ دمی کنار ما ماندگار نشدند٬ زور ما به نگه داشتن دختر رویایی که اصلاْ نمی رسد.
هفتماْ دختر رویاهای من اگر وجود خارجی داشت که به هر ترتیبی شده٬ من الان بابابزرگ شده بودم. به گمانم اصلاْ مورد ب٬ مورد انحرافی است و ارزش فکر کردن ندارد.

نظرات 7 + ارسال نظر
نازلی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:33 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

امین حالت خوبه؟ احیانا چیزی تو سرت نخورده مراقب خودت باش اگه کمک هم خواستی خبر بده.

مریم پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 http://www.heyranii.blogfa.com

خوب من نمی تونم نظر بدم چون گزینه ب برای من وجود نداره
گزینه ج هم که نسبیه امروز هست فردا نیست
ولی هرچی فکر می کنم می بینم بدون گواهی نامه نباید پشت رول بشینم:)

مانیا پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:59 http://www.minoaaa.blogfa.com

مینا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:18

سلام
خیلی جالب بود
البته با نظر نازلی جون هم موافقم

اما در کل من بهترین دوستم را به خانوم سالخورده ترجیح میدم
چون حوصله غر و لند ندارم که یکی هی بهم بگه یواش برو تند نرو و...

سربلند باشی

غزلک دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:11 http://golemamgoli.blogsky.com/

:))

آقا گفتن دختر رویایی، نگفتن قاتل جان که اینجوری دق دلی سرش خالی میکنی!

ضمناً از شما بعیده به سر اعداد فارسی تنوین بذاری!! فکر کنم خیلی عصبی بودی! هر چی هم که میکشی از این دختر رویایی میکشی، من که میدونم ؛)

والا چی بگم!
این رو درست می گی. تلاش کردم این رو به زبان مردم کوچه و بازار بگم و کمی بدون رعایت قوانین ادب فارسی. شاید همین جور که می گی برای نشون دادن حرصم!
اما راست می گی. دختر رویایی یا رویای دختر یا همه اینها بلای جانند عزیز!!!
به تغییر فکر می کنم. به تغییری عمیق!!!

غزلک یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:48

من نگفتم دختر رویایی بلای جانه، من گفتم تو فکر میکنی این طوریه!

بلای جانه! اما خدا هیچ خونه ای رو بی همچین بلایی نذاره!

باران جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:42

سلام به همه اگه این اتفاق برای من می افتاد من ماشینم وبه دوستم می دادم تا خانوم پیر رو برسونه خودم و دختر رویاهام هم زیر بارون قدم میزدیم و در مورد ایندمون صحبت می کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد